MarlouFlos.reismee.nl

Christmas & New Year's Eve

Een gelukkig 2012 allemaal!

Voelt het als 2012? Nee. Nog steeds geen echte sneeuw gehad, geen vrieskoude nachten, alleen maar zon en regen. We hebben op het moment ook Thornten in huis, de labrador van JD. Alice komt morgenmiddag een keer terug, en woensdag moeten we dan weer terug naar school.

Kerstmis was erg goed verlopen. De 24ste waren we rond 6 aangekomen bij JD, en hebben vervolgens A Christmas Carol in 3D gekeken, wat wel erg cool was. Die nacht sliep ik bij Cameron op de kamer, die een stapelbed heeft. De volgende morgen werd ik om half 8 al gewekt door hem, blij vertellend dat de Kerstmas langs was geweest. Nou, ik bleek mijn bril vergeten te zijn, dus ik klom naar beneden, en zag de lamp aan het plafond niet. Vervolgens kreeg ik mijn lenzen niet in, en daarna versprak ik me bijna toen Cameron dat de Kerstman zijn koekjes had opgegeten. Daarna had ik nog zo'n 20 spelletjes 'wie is het?' gespeeld met Cameron, voordat we aan tafel voor lunch gingen. Heb daar een Christmascracker getrokken, waar een mobielhanger inzat.

De 27ste hield Joy nog een klein kerstmisfeestje thuis, met JD en co, en Julia en Luke. Julia is van Oostenrijk, en woonde 4 jaar geleden met Joy hier. Was een erg leuke dag, en heb weer eens in lange tijd een bordspel gespeeld.

Oudejaarsavond was wel echt super. Ik was uitgenodigd door Julia en Luke om het met hun en hun vrienden te vieren. Die avond begon al om 6, en rond 10 zijn we richting de pub gegaan. 12 Uur was wel cool, in de pub was iedereen aan het aftellen, maar er was alleen geen vuurwerk helaas, en geen oliebollen. Heb op nieuwjaarsdag mijn uitslaaprecord vervolgens verbroken, tot 1 uur.

Nou, dat was het zo ongeveer wel weer. Denk dat er een verkoudheid aan zit te komen, dus dat en de aankomende examens zullen voorlopig het enige zijn waar ik me maar bezig mee moet houden.

Morgen Alice nog op het busstation opwachten, en dat was de hele vakantie alweer! Niet te geloven dat ik hier nu al meer dan 4 maanden ben.

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

Paul

Gelukkig nieuwjaar!
Goed om te lezen dat je een prima oud en nieuw hebt gehad! Hier veel vuurwerk (niet leuk voor de hondjes) en veel oliebollen ;-).


Paul

Marjo

Ook jij een heel gelukkig 2012!
Zo te lezen heb je leuke kerstdagen en een gezellig oud en nieuw gehad. Wat zullen de oliebollen volgend jaar weer smaken!

Hans en Elianne

Zo te lezen heb je je het nieuwe jaar in geslapen - of toch teveel gez...pen? Wij hebben geen oliebollen gegeten, wel enkele wafels van verschillende soort. Hebben ze die in Engeland ook met poedersuiker? Ben nog nooit zo vroeg opgestaan met nieuwjaar (moest werken). Je opa en tante Mia zaten kakelfris bij het ziekenhuiskoor. Die hebben 'm ook niet zo stevig geraakt denk ik.
We hopen voor je dat je tweede halve jaar goed zal bevallen. Dat je niet alleen allerlei rare Britse fratsen leert, maar ook als een zelfstandige tante terug komt. Maar dat is nog heel ver weg. Dus niet verkouden raken (met al die regen daar blijf je toch snotteren?) en veel plezier daar!

Marlou

van vuurwerk hebben de honden hier idd geen last gehad (:
Hier hebben ze wel wafels, maar gewoon die van de supermarkt, zover ik weet is dat niet echt iets bijzonders dat je eet met oud en nieuw. Waar ik was was er gewoon pizza, waar ik natuurlijk geen problemen mee had (:

ingrid en martien.

he Marlou,
Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. zo te horen heb je je wel vermaakt met de feestdagen. hier regent het ook heel veel. geen echte winter. zeg... je staat samen met je huisgenootje in de peel en maas deze week. leuk artikel. ik zal hem uitknippen en aan je moeder geven voor opa en oma.
die zullen dit ook wel willen lezen.
met oudjaarsavond hebben we mensen uit engeland gesproken . die man heeft mij op google earth laten zien waar jij verblijft . wel leuk om dit te zien.
nou meid. heel veel succes verder en de groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active