MarlouFlos.reismee.nl

welkom!!

Hallo allemaal!!

Zoals jullie weten ga ik volgend jaar (nou ja, over 51 dagen!!) een High School Jaar in Engeland doen, en om jullie een beetje op de hoogte te houden, maak ik gewoon een blog aan, zodat jullie gewoon kunnen meelezen. Evengoed kunnen jullie ook gewoon mailen, haha.
Nog een beetje geduld... Pas vanaf dat ik er ben ga ik hier updates plaatsen, hoevaak weet ik nog niet. Tot die tijd zal ik in ieder geval mensen uitnodigen die geïnteresseerd zijn, en volgens mij kun je in de balk hiernaast je email opgeven, zodat je een melding krijgt zodra ik weer iets heb gepost. Als ik iemand ben vergeten, sorry! Deze pagina kan dan ook gewoon doorgestuurd worden als jullie denken dat nog iemand geïnteresseerd is, en ik die ben vergeten.

Jullie kunnen gewoon hieronder bij reacties reageren (ik heb geen idee of je daar een account voor nodig hebt), of anders email/krabbel/facebook me maar (:

Als ik nog iets ben vergeten, zeg ik het nog wel!!

Hopelijk willen jullie met mij 'meereizen' (zo wordt het hier gezegd), en ik spreek jullie wel weer!!

Fijne vakantie,

Marlou

ps, het vorige bericht was een automatische, vandaar dat ik zelf dit nog even typ.

Reacties

Reacties

Anita

Namens Loek en mij wensen wij jou alvast veel voorpret.
En een fijne week, volgende week als je alleen thuis bent.
Gedraag je netjes!!!
Groetjes, Anita

Marlou

Dankje dat zal zeker lukken haha!!

Iris

Veel plezier dit jaar!
geniet ervan(:
tot volgend jaar(:
xxxIris

Lisanne

Je kent mij niet (ik jou ook niet, dus ik ben geen enge stalker :P), maar ik ga je blog zeker volgen! Ik zit zelf ook te denken over een high school jaar engeland, dus ik ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Groetjes

Daphne

Marlou veeel plezier in engeland:)
en we houden natuurlijk contact.
tot volgend jaaar
xxxxx

Lisa

Hee Marlou! (:
Super veel plezier & succes in Engeland!!
Xx Lisa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active