MarlouFlos.reismee.nl

Back to the sixties

Hallo!

De vakantie zit er hier helaas alweer op, en hoewel ik nog maar twee dagen naar school ben geweest, is er alweer genoeg nieuws te doen.

In de vakantie zijn Alice en ik nog naar Liverpool geweest met Mandy, een vriendin van Joy, en haar zoon en een vriend daarvan. Nou... Liverpool is nog eens een stad! Alice is een enorme Beatles-fan, dus natuurlijk hebben we alles wat met de Beatles te maken heeft gezien (behalve het Beatlesmuseum...). In Cavern Club speelde er nog een coverband...Het voelde net alsof we in zestiger jaren waren daar! Erg cool. Zijn ook nog naar de haven geweest daar, de winkels natuurlijk, en het gewone Liverpoolmuseum. Ook staan er standbeelden door heel Liverpool van Lambanana's, een kruising van een lammetje met een banaan. Perfect!

Die woensdag ben ik nog met een paar anderen naar Newcastle gegaan, naar de bioscoop. eg gezellig, hoewel ik liever een andere film dan The Woman In Black had gezien. Had vannacht nog een nachtmerrie... Jakkes.

Ook ga ik nu naar de fitness (er is een kleine in de school), en ik voel me wel echt Engels. Als jongens Mcfly en The Busted opzetten voor muziek, en de andere dag hoor je The Saturdays... Dat kan toch echt alleen maar Engeland gebeuren.

De foto's zullen helaas nog even moeten wachten, heb tijdelijk wat internetproblemen, en hij wil ze niet uploaden.

Verder gaan we 1 maart waarschijnlijk nog naar Stoke, naar een voorstelling met Engelse literatuur, en 3 maart is er nog een feestje van iemand die 50 jaar wordt, met een thema, dus tot dan hou ik me nog wel bezig.

Ben inmiddels al bijna 6 maanden hier... God, nog maar 4 te gaan. Tijd vliegt!

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

ingrid en martien

he marlou,

wat vliegt de tijd he! zo te horen ben je al echt ingeburgerd in dat engeland. vond het leuk je te zien op skype. wat een techniek toch. je zult zeker terug komen met heel veel ervaringen. hier is het ook weer wat langer licht s'avonds. heerlijk . ook wij verlangen weer naar de lente en de zomer. de carnaval net achter de rug. martien wat meer dan ik. nou meid nog even en dan big party. 18 jaar!!!! en dan..... nog even lekker genieten hier van in engeland.
groetjes ingrid en martien.

Marlou

haha ja, skype is geweldig! Carnaval heb ik hier dan helaas wel gemist, maar een 18e verjaardag komt zeker wel, Alice is vijf dagen voor mij jarig dus kunnen we het met zn tweeën doen, dus dat komt wel goed :P
Groetjes

Marjo Janssen

Ha Marlou,

Wat een leuk uitje naar Liverpool! Lijkt me inderdaad een geweldige ervaring om al dat "Beatlesgedoe" te ervaren op de plaats waar ze vandaan komen.
Mocht je nog een keer naar de bioscoop gaan, Gijs en ik zijn carnavalsmaandag (wat zijn wij toch een feestvierders!!) naar Hugo geweest, hele mooie film. Een aanrader.
De tijd gaat inderdaad snel, nog maar een paar maandjes en dan kom je alweer terug.

Marlou

Ja, in mei hopen we nog een keertje terug te kunnen gaan, wanneer we 18 zijn en 's avonds daar naar binnen kunnen (:
Haha dankje, maar de film draait niet meer in Newcastle... Misschien dat hij nog in Market Drayton komt (:
Groetjes

Hans Janssen

Heey Marlou
Tja de tijd vliegt, zeker als je allemaal zo'n leuke dingen kunt beleven. Winkelen, feestje, film, dan weer shoppen, fitness. Jammer dat je geen foto's kan uploaden, maarre heb toch een paar mooie lambanana's via google kunnen vinden, leuke kunst. Geniet ze nog!!!

Marlou

Haha ja, lambanana's zijn geweldig! Het internet doet het weer, foto's zet ik er later vandaag op... Was het alweer vergeten haha.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active