MarlouFlos.reismee.nl

Een update

Hoi!

Weer even een kleine update tussendoor (:

Hoewel ik erg tegen maart opkeek, ben ik toch blij dat we inmiddels al op de 10e zitten. Vorig weekend was er nog een 50ste verjaardag met 'fancy dress theme,' waar ik me prima vermaakt heb. Met costuums van Mad Hatter tot een Haribosnoepje, denk dat ik mijn geleende 'Morticia' jurk er nog niet zo gek uit zag.

Van de week hebben dan nog onze resultaten van de examens van januari teruggekregen... Die waren bij iedereen toch wel iets lager dan verwacht. Voor language heb ik een d, waar ik meer dan tevreden mee ben. Voor literatuur echter een u (unintelligible...), die ik op hoop te halen met het coursework. Dat is waar ik de komende twee weken nog druk mee bezig zal zijn... Coursework, coursework, coursework.

Aankomende week krijgen we weer rapporten, waar ik wel benieuwd naar ben. Verder gaan Alice en ik volgende week zaterdag met Alex en co paintballen, waar ik erg veel zin in heb! Verder loopt Sasha hier nog de hele tijd te paraderen voor Thornton.... Die arme hond krijgt geen moment rust meer van haar.

Verder is er niet zo heel veel te zeggen, veel nieuws is er helaas niet van deze dagen.

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

Paul

Dag marlou, nog ff en het wordt ook nog een lente in Engeland! heb de foto's van het dress feestje gezien en we zijn trots op je!

paul

Anita

Nou, je moet aan het werk, zie ik. Succes.
Volgens het weerbericht wordt het in Engeland ook lente deze week. Geniet ook daarvan. Kunnen we eindelijk die donkere, sombere dagen en maanden achter ons laten.
Vond je trouwens heel stoer in je mooie jurk!!!
Liefs.

Marjo

Ik ben het met de overige schrijvers eens. Wat had je een ontzettend mooie jurk aan!
Jammer van je u voor je toets, hopelijk ga je nog een hogere score holen, maar zo te lezen moet je wel aan de bak. Sterkte hiermee.
Hier bloeien de voorjaarsbloemen al volop, iedereen heeft zin in de lente. Hoe is het in Market Drayton? Hebben ze daar ook narcisjes? Groetjes uit Hooooors.

Marlou

haha ja, ik heb met de leraren gepraat, en als ik voor het coursework nog een d haal, sta ik nog een e gemiddeld, waar ik meer dan tevreden mee ben (:
Kom net terug van de voorstelling Alfie, in Newcastle, was erg leuk. De narcissen en tulpen (van NL!) beginnen ook al op te komen ja (:
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active