MarlouFlos.reismee.nl

Zalig Pasen!

Hallo!

Als eerste een fijne Pasen voor iedereen (:

Hier zijn we inmiddels alweer halverwege de paasvakantie, maar gelukkig heb ik nog een week. Met Pasen vandaag kookt Joy weer een grote maaltijd, en Julie, JD, Cameron en Brooke komen dan ook weer langs. Daarbuiten doen is er niks speciaals voor Pasen.

De paintball waar we laatst nog geweest waren was erg grappig, we moesten een legerpak aan, een helm op en kregen een geweer dat erg onhandig was om vast te houden. Desondanks ben ik gelukkig bijna niet geraakt, maar de blauwe plek is nog steeds niet weg. Het voelde net als een oorlog, en toch kan ik trots zeggen dat ik iemand in het hoofd geraakt heb, haha.

Afgelopen zondag hadden we nog het doopfeest van Brooke, wat erg gezellig was. De kerk was maar een half uurtje, en daarna zijn we nog naar een soort pub/restaurant gegaan voor de 'afterparty.' Joy's neefje uit Noorwegen was er ook bij, het blijft toch nog altijd leuk om mensen van andere landen te leren kennen. Die dinsdagavond hadden we dan nog een surpriseparty voor Robs (het neefje) veertigste verjaardag, wat ook erg gezellig was.

Afgelopen donderdag ben ik nog naar Alton Towers geweest, een van de grootste pretparken hier in Engeland. Hoewel het erg druk was (vakantie...) zijn we toch nog bijna in alles geweest. Erg leuk was dat je met een kabelbaan naar verschillende stukken van het pretpark kon gaan, wat toch ook wel een unieke ervaring is. We hopen in mei nog een keer terug te kunnen, wanneer het hopelijk iets minder druk is, aangezien we volgens mij nog maar de helft van het totaal hebben gezien.

Gisteren zijn Alice, Joy en ik nog naar The Titanic 3D geweest. Aangezien we allemaal de film al een hele tijd niet meer gezien hadden, was dat toch ook wel weer leuk. Voor de aankomende week staat nog niks vast gepland, hoewel Cameron de hele week komt, en Alice en ik nog een 'pasta-avond' met een paar anderen willen houden. Italiaanse pasta is toch nog altijd de beste.

Verder is het nog maar twee weken tot mijn 18e, jeej! Alice en ik zijn nog een groot feest in mei aan het plannen, onze 18e en vaarwel tegelijk. Dat begint nu langzamerhand toch wel realiteit te worden.

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

Hans Evers

Hoi Marlou, je zou bijna denken dat jij van het ene uitje naar het volgende feest toeleeft! Life is fun, isn't it?Ondertussen heb je al veel kunnen zien en meemaken. Nog enkele maanden en dan mag je weer zoeken naar een goede plek in ons koude kikkerlandje. Al enig idee wat je dan gaat ondernemen? Maar eerst: 18 worden, politieke keuzes maken, lid worden van SP-jongeren (sta je al ingeschreven?). Trouwens over politiek in Engeland lees ik helemaal niets in je berichten. Praten ze daar nooit over? Er is toch genoeg te roddelen daar? Cameron en zijn kliekje zorgen toch vaak genoeg voor opschudding? Graag je politieke analyse van Engeland in de volgende column, kan dat? Doei en ga door met je goed amuseren!

Paul

Dag Marlou,

je vergeet gelukkig niet om plezier te maken! je lijstje met 'to do' is voorlopig nog niet af!
Geniet ervan!

Paul

Hans en Elianne

GEFELICITEERD - HAPPY BIRTHDAY - SJIEK IS MICH DAT - PROFICIAT MARLOU.
18 jaar, ouwe doos ben je. Volwassen voor de wet, kiesgerechtigd en daar kun je binnenkort gebruik van maken, leuk hè?
We hopen dat jullie samen allemaal daar in Engeland een heel mooie verjaardag kunnen vieren. Feest ze !

Marlou

Dankjewel! Heb het gisteren nog goed gevierd door uit eten te gaan samen met mijn gastfamilie en een paar vrienden van hier. Maar in mei komt het echte feest nog!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active