MarlouFlos.reismee.nl

April

Hoi!

Nou, dat is weer even geleden! Inmiddels ben ik weer een jaartje ouder, waar ik helemaal niet over klaag!

De verjaardagen zijn inmiddels al goed gevierd. Op de dag zelf zijn we met de gastfamilie en een paar vrienden uit gaan eten, en Joy heeft Alice en mij een dagje Blackpool cadeau gedaan. Gisteren zijn we naar Blackpool geweest dan samen met Mandy en Alex, erg leuk! Er was een groot pretpark tegenover de zee 'Pleasure Beach' waar we ons tot zes goed vermaakt hadden. Het was alleen wel jammer dat de eerste attractie waarin we gingen een waterattractie was met een bord: 'You might get soaking wet.'Wij denken natuurlijk 'dat zeggen ze altijd' en gaan erin. Nou we werden dus kletsnat, wat de rest van de dag redelijk koud maakte.

Alice heeft haar angst van achtbanen overwonnen in The Pepsi Max, wat ooit de langste, hoogste en snelste achtbaan van Europa was (nu ergens in top 5 volgens mij), en ik de mijne in The Passage of Terror. Ik was nog nooit zo bang geweest als in die paar minuten.

Koninginnedag heb ik nog samen met Alice gevierd door middel van een paar 'Holland Tattoos,' wat voor de dag zelf wel leuk was. Daarbuiten ben ik vooral druk geweest met school - morgen beginnen de nieuwe examens weer. Ook moet ik nu een kamer zoeken voor in Utrecht, wat toch ook wel iets moeilijker blijkt te zijn dan gedacht.

Alices laatste maand is nu officieel ook ingegaan, wat erg jammer was. Haar laatste 'normale' schoolweek was afgelopen week, aangezien we nu tot 11 juni 'studyleave' hebben, waarna we daarna terugkomen en alvast beginnen aan het nieuwe schooljaar. Kan ik toch ook nog eventje een jaar 13 student zijn!

Verder gaan we volgende week zaterdag als het goed is nog een dagje naar Wales, naar het strand en een ijsjesfabriek. Heb er zin in!

Nou, ik zet er nog wel een paar foto's bij, en dat is het dan weer voor voorlopig!

Groetjes,

Marlou

Reacties

Reacties

Paul

Hoi marlou, geniet van elke minuut de laatste maand. Fricandellen eten kan altijd nog ;-)

Marlou

haha dat zal ik zeker doen! En die frikandellen zal ik zeker eten wanneer ik terug kom, dat zal het eerste zijn wat ik doe haha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active