MarlouFlos.reismee.nl

Londen

hallo!

Zoals ik al zei ben ik goed aangekomen. Ben eerst 4 dagen in Londen geweest, nou dat was me wat! Kom je om half 10 aan, komen er om half 11 20 Duitsers tegelijk aan! Gelukkig was de dochter van de leidster er, waarmee ik me dus vermaakt heb totdat de groep van het andere vliegveld aankwam (:

De eerste dag was niet zo heel leuk, we waren alleen maar aan het wachten en zo, maar 's avonds gingen we uiteindelijk wandelen naar het restaurant, waar we (natuurlijk) Fish & Chips kregen (en een vissoep als hoofdgerecht, maar aangezien de helft hem niet opat zal ik die maar niet meetellen...). Uiteindelijk zijn waren we rond 10 uur terug in het hostel, en zijn we meteen gaan slapen.

De tweede dag zijn we vooral door Londen gelopen, de Towers gezien, Big Ben, London Eye etc, deze dag was minder, van de 36 waren er 20 Duits, en 5 Deens, die hun eigen taal spraken en je dus amper tussenkwam. Uiteindelijk heeft de leiding ingegrepen dat iedereen Engels moest gaan praten, en vanaf toen ging het wel een stuk beter (: Toen nog avondeten en weer vroeg naar bed.

Derde dag vooral nog meer gelopen, maar in de middag kregen we 2 uur vrij bij Picadilly Circus, en ben ik met 2 anderen gewoon ergens gaan zitten, zo moe waren we haha. Daarna 's avonds weer een eetplek gezocht (in Covent Garden) en daarna weer met de metro naar huis.

De laatste dag was op zich de leukste, maar ook de langste. Iedereen zat in spanning voor hun gastgezin (één meisje kreeg zelfs deze dag nog een nieuw gastgezin aangewezen ivm een probleem in het andere gezin). We zijn toen naar Camden Market geweest, en dat was erg leuk! Gewoon één grote markt met heeeeeeel veel mensen. Uiteindelijk een 'afscheidsdiner' in de Sticky Fingers gehad, en toen weer naar het hostel gegaan.

Maandag konden we (eindelijk) vertrekken naar ons gastgezin, ik en een ander meisje zaten op dezelfde bus. Helaas kwamen we pas om 5 voor 11 op het station aan, en de bus zou om 11 vertrekken. Deze bus hebben we dus gemist, en na veel gedoe de leiding weten te bereiken die ons daarna op de bus van 1 uur kon zetten. De busrit was lang!

Nou, daar laat ik het weer even bij, ik denk dat Joy zo thuiskomt namelijk. Ik heb wat foto's ge-upload, ik vertel over Market Drayton en Joy in de volgende (Alice komt pas zaterdag namelijk).

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

will en jeanette

Hé Marlou

leuk om te horen wat je al allemaal hebt meegemaakt in deze korte tijd.
Zo te horen heb je het goed naar je zin en ben je gelukkig op een leuke plek terechtgekomen.
Wordt vast een leuke tijd daar aan de andere kant van de noordzee.
Zou je nog iets kunnen vertellen over camden market, we zijn nl wel in Londen geweest maar dat hebben we gemist.
Groetjes jeanette

Marloes

Hee Marlou, klinkt kei leuk joh! Lekker rondlopen bij de London Eye en alles. Je bent al bijna volledig birtse :p
Leuk dat je een paar foto's hebt bijgevoegd.
Spreek je later weer, xx Marloes.

Marlou

haha Camden Market is erg gezellig. Het is een enorme markt, overdekt en gewoon in de open lucht, met heel veel kraampjes met sieraden, maar ook een hoop kraampjes met eten, die soms hun eten bijna letterlijk in je mond stoppen om te proeven haha. Ook is er een gedeelte ervoor met gewone winkels, ook erg leuk! De sfeer is ook erg leuk, dus als jullie nog een keer gaan, zou ik zeker daar langs gaan (:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active