MarlouFlos.reismee.nl

Market Drayton

Hoi!

In ieder geval bedankt voor alle leuke berichtjes (:

Heb nu even tijd om wat te plaatsen, hoewel ik wel moe ben haha.

Maandag ben ik met de bus in Birmingham aangekomen, waar we vervolgens met veel moeite de koffer in de auto hebben gekregen. Eenmaal aangekomen in Market Drayton was de spanning al weg, Joy weet je echt op je gemak te stellen gelukkig (:

Market Drayton is echt een mooie stad, al zeg ik het zelf. Ben vandaag wat gaan rondwandelen, er zijn een paar winkels, en de kerk is echt oud! Het gedeelte rond de kerk is het mooiste vind ik, daar staan echt nog bijna eeuwenoude gebouwen. Sommige blijken zelfs nog van de 16e eeuw te zijn, dus dat is heeeeeel oud! Mijn huis is wel nieuwer, maar ik vind het echt Engels, het is klein en knus, om zo maar te zeggen. Van Sasha (de hond) hoor je niet veel, maar ze is wel echt superschattig.

Het eten hier is vreemd, lekker, maar apart. Vanmiddag voor het eerst bonen in tomatensaus op de boterham gehad... Ik heb alleen de boterham met saus gegeten (: Vanavond zijn we gaan uiteten met een vriendin van Joy, als alle kaarten zo zijn, vind ik altijd wel wat haha.

Ook zeggen ze hier als je gaat eten dat je 'for tea' gaat, dat is wel grappig, in het begin snapte ik niet echt wat ze bedoelde. De mensen hier zijn wel vriendelijk, als je iets vraagt heb je het idee dat de mensen je ook echt willen helpen, en niet alleen omdat het moet.

Vandaag is het bed voor Alice aangekomen en opgezet, morgen komt ze aan.

En dinsdag moet ikdan naar school... Ik ben blij dat ikhet niet helemaal alleen hoef te doen haha.

Nou dat was weer voor even... Ik kan even nergens aan dan denken om te schrijven.

Groetjes

Reacties

Reacties

Gayke

Hoi Marlou
Nou het klinkt inderdaad goed. Ik ben heel blij dat de eerste ervaringen goed zijn. Natuurlijk vind je altijd wat op de kaart en anders wordt het eens tijd om wat meer te leren eten... Hoort ook bij het in het buitenland wonen.
Veel plezier alvast met Alice en succes dinsdag.

Opa Flos

Ha die Marlou,
Met hulp van Anita weet ik nu, hoe ik kan reageren.
Fijn, dat je je al zo thuis voelt. Een fijn weekend en veel plezier met Alice. Veel succes op je eerste schooldag, Wij gaan nu een weekje n aar Berlijn. Tot daarna. Groetjes van Mia.

Mien

He Marlou
Goed om te horen dat je eerste indruk goed is. heel veel succes op school. Geniet van alle mooie dingen en maak er een geweldig studiejaar van.
groetjes Mien en Riny

Paul

Dag marlou,

fijn dat je je thuisvoelt en sterkte met de eerste schooldag dinsdag!

Paul

Hans Evers en Elianne

Hoi Marlou, spannend hè? Leuk dat je geregeld gaat vertellen hoe het gaat, wat je ziet en meemaakt. Vanavond sprak ik even met je liefhebbende vader Dré en hij heeft ons de link naar je site gestuurd. We zullen je van afstand een beetje in de gaten houden, althans voor zover jij dat zelf toelaat! Heb je nog snel je haren geverfd voor je ging? Ik zou trouwens wel eens die "Towers" in Londen willen zien, of was het toch Tower en stonden de Towers in New York ? Betweterig gedoe van mij. Amuzeer je goed, geniet van het zelf doen, zelf je weg zoeken, je neus stoten en zo voorts. Indachtig het oud-Engelse gezegde: I always get my sinn ...

Gijs

Hey Marlou, leuk om te lezen dat het je goed af gaat in Engeland tot nu toe, maarja, die schooldag... ik ben benieuwd hoe het gaan/gegaan is.

Verder doe ik ook nog even een berichtje van ons thuisfront, dat ik namelijk ben aangenomen bij de Albert Heijn en dat ik momenteel het huis voor mezelf heb :P

Even teruggekoppeld naar Hans en Elianne, de Towers stonden... inderdaad in New York, dat is zondag al weer 10 jaar geleden. En de Tower of London, dat is/was toch een gevangenis?

Nouja, de groeten, en veel succes verder,

Je neef :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active