MarlouFlos.reismee.nl

update

hoi!

Vandaag mijn eerste full English (zie foto) gehad... Geweldig.

Vandaag om 11 uur het huis verlaten, voor een wandeling met Sasha langs het kanaal, we waren pas om 2 weer terug! Van Sasha zullen we de komende dagen dan ook niet veel meer horen (:

School gaat goed, de vakken zijn goed te volgen, hoewel de school wel erg anders is. Boeken en schriften krijg je hier gewoon van school, en voor ieder vak heb je twee leraren, erg verwarrend!

Het eten is wat minder... Alles komt uit de oven. Zelfs de friet. Maar desondanks smaakt het toch erg goed (:

Gistermiddag zijn Joy, Cameron en ik gaan zwemmen. Cameron was echt geweldig schattig, Joy en ik moesten de hele tijd haai spelen voor hem! Dat was wel grappig. Het mooiste was dat toen ik thuis kwam Alice de kamer al had opgeruimd een schoongemaakt... Ze houdt van schoonmaken! Erg vreemd. Ter compensatie heb ik de afwas maar gedaan. Ook vindt ze huiswerk erg leuk...

Voor het moment weet ik even niet zo heel veel te zeggen... Klaar voor een nieuwe schoolweek!

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

Iris

Marlouuu(:
hahah;p miss kun je haar ook je huiswerk laten doen^^
veel succes volgende week(:
xxx

Paul

Dag marlou, goed om te lezen dat je je amuseert! En dat die britten vreemde scholen en eten hebben, dat wisten we natuurlijk al ;-)
Ik vaar momenteel net onder de kust van Engeland, dus ben dicht in de buurt!
Hou je haaks!
Paul

Marlou

haha jammer dat je geen ommetje kan maken (:

@ iris dat had ze al voorgesteld toen ik aan het klagen was! Maar ik ben sterk en doe het zelf ^^ xd

Hans Evers

Hoi Marlou. Ik had bij de foto van het avondeten al iets geschreven. Moet je niet elke avond eten toch? Dan val je te veel af. Uit je verhalen begrijpen we dat het de eerste weken best moeilijk is en dat je het bruisende city-life van Venray mist. Tja, dus moet je arme vader dan maar met mijn echtgenote naar de Out-Market om hun politieke sores te verdrinken. Zielig he. Daarbij vergeleken heb jij een luizenleven. Maar kom op een beetje actie in de tent. Om het in steenkolen-engels (Pit-English) te zeggen: do sit them behind their feathers ! Doei.

Marlou

Zo veel val ik hier niet af helaas, haha.
Ik heb Joy 'do sit them behind their feathers' laten lezen, ze snapte er niks van haha!

jeanette janssen

hé marlou,
erg leuk om jou zo te kunnen volgen.
zal inderrdaad niet meevallen met al die verschillende talen op school, maar je leert er natuurlijk ontzettend veel van.
Zo te horen heb je het ook goed naar de zin en dat is fijn om te horen.
Hiet kunnen we deze week nog genieten van prachtig nazomerweer. Het is hier nog ongeveer 25 graden.
Marlou, ook de groeten hier van de rest van de familie en we houden contact.

Gr jeanette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active