MarlouFlos.reismee.nl

Christmas is coming!

Hoi!

Bedankt voor de leuke berichtjes (:

Intussen is er niet zo heel veel spannends meer gebeurd hier. Hebben nu herfstvakanti, maar veel huiswerk!

Het weer is erg vreemd, het is goed te doen alleen met je vest buiten rond te lopen, in de zon is het zelfs nog warm! Erg vreemd voor Engeland, Joy denkt dat Alice en ik het goede weer hebben meegenomen naar Market Drayton (:

Met Alice en Joy gaat het goed, hoewel Alice regelmatig met wat nieuws van rondom L'Aquila komt. Rellen, overstroming, aardbevingen, sneeuw... En dan nog de president. Maar goed.

Heb vorige week een nieuw rooster gekregen, heb aardrijkskunde laten vallen (te moeilijk in het Engels, vooral als je het al 2 jaar niet meer hebt gehad...) en ben begonnen met English Language. In totaal is mijn rooster dan Duits, Frans, Engelse literatuur en Engelse taal.

Morgenavond 'horrornight' met JD en Julie (zoon en schoondochter van Joy) ivm Halloween, Joy en ik zijn blij dat we niet alleen naar bed hoeven!

Kerstmis is inmiddels ook al aan het komen, Halloween is al in de uitverkoop her en der, en de kerstafdelingen komen er langzaam aan. De eerste kerstchocolaatjes zijn al op hier in huis (: Joy heeft haar kerstinkopen ook al klaar, dus ik zal binnenkort ook maar eens gaan kerstshoppen.

Groetjes Marlou

Paul

Kertsfeer in Engeland! Daar kan niets tegenop!
Wel een Alfa pakketje he? Toch ergens wat mis gegaan met die genen van je ;-). Geniet ervan!
Paul