MarlouFlos.reismee.nl

update

Hoi allemaal!

Even weer een kleine update, hoewel er niet zo heel veel meer is gebeurd in de tussentijd.

Afgelopen zaterdag zijn Alice en ik naar Breaking Dawn geweest, in Newcastle. De bios is daar echt groot, met 10 zalen of zo, terwijl Newcastle niet zo heel veel groter is dan Market Drayton!

Aankomende zaterdag is er een doping van de dochter van een vriendin van Joy, die we met Halloween ontmoet hebben. Alice en ik gaan dus alleen naar de plechtiging, sinds dat wel zo netjes is, en we verder niemand kennen voor de 'afterparty.' Joy moet die nacht oppassen op Cameron en Brooke, en blijft daar ook slapen, dus Alice en ik hebben besloten een paar mensen te vragen voor die avond. Blijven waarschijnlijk ook slapen, sinds je hier niet 's avonds op de fiets naar huis kunt gaan. Heb er zin in!

Gisteravond vroeg Joy nog aan ons wat we het meeste misten van thuis, op de mensen na. Alice miste de openheid het meeste, Italianen zijn nogal uitbundig en open volgens haar, wat ook best wel waar is haha (:
Ik heb maar gewoon gezegd dat ik de fiets miste. Iedere dag lopen naar waar je ook naartoe wil, is toch niet zo ideaal.

Op school begint het nu ook drukker te worden.... De examens komen eraan! Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste 'mock-exam' van English Language, wat eigenlijk niet meer dan een proefexamen is. Toch is het wel spannend voor mij, na drie maanden ben ik nog steeds bang dat ik een woord in de vraag niet zal begrijpen, en dus het hele examen zal verknallen. De week daarop het ik het 'mock-exam' van English Literature.

Naast aankomende zaterdag staat op 3 december nog een reisje naar Birmingham gepland. In Birmingham hebben ze tot Kerstmis een grote Duitse Kerstmarkt daar, dus daar heb ik wel zin in! We gaan met een schoolklas mee, onze Fransleraar heeft ons ('The Foreigners') uitgenodigd om mee te gaan, zodat we wat meer van Engeland zien. Leraren hier zijn echt veel aardiger (:

Vervolgens is er de 14e de musical Wicked in Londen, als er nog plaatsen zijn gaan we daar ook zeker naartoe!

Nou, ik ga er weer vandoor, Dougie Poynter is op tv om 9 uur.

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

Iris

Marlouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Succes met je proeftoets(:
komt wel goed^^
zal ik de fiets naar je toesturen?
veel plezier bij Wicked en in Birmingham als het doorgaat(:
xxxx

Hans Evers

Nou Marlou, ik lees dat je heel veel leuke dingen doet. Je begint al te verEngelsen met je gebruik van het woord "sinds" in de betekenis van "want". Verder snap ik als leek geen barst van wat een doping en een plechtiging zijn. Zou je dat eens compleet uit willen leggen? Doei en amuseer je goed!

Anita

Hoi, viel mij ook al op dat je 'verengelst'. Grappig.
Renée gaat in het weekend naar Breaking Down.
Veel succes met je examens, en als je een woord niet weet verknal je niet gelijk alles hoor!
Veel plezier met je logeerpartij.
Liefs

Marlou

Dankjewel haha (:

Hans, ik weet het zelf ook niet! Ik weet alleen dat ik weer eens in een kerk kom haha.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active