MarlouFlos.reismee.nl

Poffertjes en Sinterklaas

Hoooi!

Nou, pakjesavond zit er hier op voor nu (:

Om het verschil uit te leggen tussen 'Sinterklaas' en 'Santa Clause' blijkt toch nog best moeilijk te zijn, gezien het feit dat de namen nogal op elkaar lijken, maar ik denk dat ze het idee nu toch wel voor kunnen stellen. Vanavond na x factor nog 'Alles is Liefde' kijken, en dan zit Sinterklaas er weer op voor 2011!

Birmingham gisteren was ook wel cool. Tot 12 uur waren we in de kunstgallerie, en hoewel ik niet zo geïnteresseerd was in al die schilderijen, bleek Alice het erg interessant vinden. Toen ik haar vroeg hoe ze dit zo interessant kon vinden kreeg ik de beste reden ooit: 'I'm Italien, I love art.'

De Duitse kerstmarkt was wel cool. Hoewel er zoveel mensen waren dat je de kraampjes amper kon bereiken, had het wel een echte Duitse kerstsfeer. Voor lunch hebben we dan ook een ouderwetse Duitse worst gegeten, en... Poffertjes! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat ze die ook verkochten. Daar hoefde ik geen twee keer over na te denken.

Vervolgens moesten we om half 2 op een bepaald punt zijn, en Alice en ik waren niet meer zeker waar. We zijn dus in totaal zo'n 3 kwartier zoek geweest, en hadden dus niet zo heel veel tijd meer over om te winkelen. Maar wel genoeg tijd voor mij om naar HMV te gaan en de Harry Potter box te kopen, en genoeg tijd voor Alice om in de H&M rond te kijken.

Het proefexamen van Engels had beter gekund... Gelukkig heb ik nog een hele maand voor het echte examen.

De tijd gaat wel echt snel, al 3 maanden zijn voorbij! Nog 2 en de helft zit er alweer op...

Nou, dat was het weer even, heb ook nog een paar nieuwe foto's geplaatst van Market Drayton. Om 8 uur 's ochtends op een zaterdag leek me veilig genoeg om foto's te maken zonder me een tourist te voelen (:

Groetjes Marlou

ps, ik hoop dat mijn Nederlands nu wel een beetje beter is, schaam me kapot haha ;D

Reacties

Reacties

Paul

Dag Marlou,

Kerstmis in Engeland... Wij zijn jaloers!

Paul en Gayke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active