MarlouFlos.reismee.nl

Wicked snow!

Hoii!

Mijn eerste dag zonder Alice zit er alweer bijna op. Alice is goed aangekomen in Italië, nu alleen nog hopen dat ze weer voor kerst terug is.

Wicked op woensdag was erg leuk. Hebben een kleine tour door Londen gehad, voordat we het theater ingingen. De musical zelf was erg leuk, zelfs de Fransmannen die achter ons zaten leken het naar hun zin te hebben, hoewel ze altijd pas begonnen te lachen als de grap al voorbij was.
De busreis was best interessant. Hoewel we in totaal bijna 8 uur onderweg zijn geweest, wist de buschauffeur wel nog wat weetjes over Londen zoals:

- Dat Londen origineel een van de kleinste steden in Engeland is, namelijk een oppervlakte van 1 mijl, hoewel het Londen zoals wij het kennen bijna 600 mijl is.
- er een parkeerplaats van 17 mijl is, met 200.000 plaatsen
-de rest ben ik eigenlijk alweer vergeten.

Al met al was het dus wel een geslaagde reis.

Ook is er vandaag de eerste sneeuw gevallen! Het was alweer weg na een uurtje, maar het is een goed teken (:

En de laatste schooldag vandaag... We eindigden met een quiz. Erg leuk, alleen wel jammer dat ik amper een vraag kon beantwoorden, omdat ze allemaal over Engeland gingen. Zo heb ik wel weer geleerd dat in 1847 de 'Christmas crackers' zijn uitgevonden. Ook heb ik twee kerstkaarten gekregen met een nogal aparte spelling van mijn naam. 'Marlew' of 'Maloue' is blijkbaar het nieuwe 'Marlou.'

Nu op naar kerstmis!!

Groetjes Marlou

Reacties

Reacties

Paul

Hopelijk komt Alice weer gauw terug en kunnen jullie samen Kerst in Engeland vieren! Zeker nu de sneeuw komt is de sfeer vast heel mooi! Veel plezier met niet maar school gaan ;-)
Paul

Marlou

haha dankje! Ja hoop dat ze op tijd terug is, maar de kans is best klein. Zolang er maar sneeuw is dan! (:

Lizan

Jaa op naar Kerstmis :D ik ben wel benieuwd wat je voor Bram hebt gekocht. :p

Marlou

Het is kindvriendelijk, dus als je jaloers bent kun jij het ook gebruiken.

Plonie

Hallo Marlou,

Bij het schrijven van de kerstkaarten bedacht ik mij dat jij inmiddels al 3 maanden in Engeland ben en ik destijds van je moeder de website gekregen heb om jouw belevenissen te lezen.
Inmiddels heb ik nu al je ervaringen gelezen en ontdekt dat jij het verschrikkelijk naar je zin hebt. Fijn dat je het zo goed getroffen hebt en zoveel leuke dingen mee maakt.

Ik blijf je nu regelmatig volgen.

Hele fijne feestdagen en geniet van je vakantie.

Bert en Plonie Timmermans

Marlou

Haha dankjewel!
Jullie ook fijne feestdagen (:

tom

hoi
best idioot dat er fransen zaten

groetjes tom

SP. sorry laten reactie

tom

sorry voor het korte berichtje

groetjes tom

PS sorry dat ik zoveel sorry zeg


































:) :( :P :D :B

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active