MarlouFlos.reismee.nl

Januari...

Hallo!

Nou, 2012 valt tot nu toe nog niet zo tegen. Heb nu net de examens achter de rug. Literatuur viel wel tegen, de vraagstelling was zo moeilijk, dat zelfs de Engelsen hem niet snapte. Dat lucht aan de ene kant wel op, maar aan de andere kant maakt dat natuurlijk niks uit voor de puntentelling. Language daarentegen ging erg goed, ik had mijn extra half uurtje niet eens nodig. In maart krijgen we de uitslag, dus die moet helaas nog even wachten.

Op school gaan we nu dan ook voor die vakken met het 'coursework' beginnen, waarvan Shakespeare's 'The Merchant of Venice' onderdeel van uitmaakt. Ben benieuwd.

Gistermiddag hebben nog een 'late Kerstmis' gehad bij Lin, Joy's zus. De hele 'familie' was er, om het zo maar te zeggen, dus dat was wel gezellig. Brooke lijkt wel een groeispurt te hebben gehad, ze leek een stuk groter dan Kerstmis. Heb die dag veel mini pizza's en mini mincepies gegeten, dus zeker een geslaagde zondag.

Het weer is ook wat kouder geworden, sinds zaterdagmorgen is er vorst, en aangezien die overdag niet smelt, stapelt dat ook op. In sommige plaatsen lijkt het wel bijna sneeuw. Morgen ga ik nog proberen er een foto van te maken, voor het geval dat dat het enige wit wat ik nog in Engeland zal zien.

Verder hoop ik aan het einde van januari nog naar Londen te gaan, aangezien Leonie er dan is met school (:

Ook zijn de kaartjes voor All Time Low en het hotel geboekt zodat we nog kunnen winkelen in Birmingham de volgende dag... Ik kan niet wachten!

Groetjes Marlou

Paul

Dag Marlou,

Laatst ook voor het eerst mincepie gemaakt (vulling via de britse overbuurvrouw) en het is inderdaad erg lekker!

Ook hier nu eerste vorst, maar stelt nog niets voor. Hopelijk ga jij nog wel een witte winter in engeland meemaken!

Paul