MarlouFlos.reismee.nl

De laatste loodjes

Hallo!

Nu dat juni begonnen is zit dit jaar er nu echt bijna op. Nog 24 dagen voordat ik hier opgehaald wordt, en nog 6 voordat Alice vertrekt.

Aangezien we vorige week vrijdag ons laatste examen hadden, en tot de 11e dus niet meer naar school hoeven, hebben we van de week al een flinke schoonmaak in onze slaapkamer gehad. Afgelopen zaterdag hadden we nog ons 'feest,' voor onze 18es en voor afscheid, wat erg geslaagd was. Het thema was 'rainbow mustaches' (vraag me niet waarom), wat inhield dat iedereen er gekleurd op moest staan met een snor. We hadden een tent van Mandy en Witt geleend aangezien het binnen iets te klein was, en een stereo. De meesten van die we uitgenodigd hadden zijn gekomen, en met een spongecake hebben we toch een leuk feest gehad!

Vandaag zijn we dan nog voor de laatste keer naar Hanley geweest om wat voor de 'Rock and Bowl' te kopen, aangezien er een Queen tribute band is morgen. Daarbuiten is dinsdag 'the diamont jubilee,' dus we moeten natuurlijk wel iets met Union Jack hebben. De Rock and Bowl is voor 3 dagen van 2 tot 11, heb er zin in!

Dinsdag gaan we dan naar Crewe met z'm drieën, om het jubileum te vieren. Bij JD en Julie houden ze een groot straatfeest, dus Engelser kan het niet! Wanneer je nu door het dorp loopt zie je ook overal vlaggetjes hangen, en de winkels liggen ook vol met spullen.

Verder is er niet zo heel veel meer gebeurd, maar dacht een kleine update kan geen kwaad (:

Foto's volgen nog!

Groetjes Marlou

Gijs

Hey Marlou, ik ben wel nieuwsgierig hoe de engelsen naar het EK voetbal gaan? Veel vlaggen? Veel op TV? Net zoveel "oranje-stuff" als hier? enne... voor welk land ben jij?! :P

Marlou

Haha, Engeland hoeft gelukkig niet tegen Nederland, dus dat dilemma heb ik niet ;D
de overburen hebben wel een grote vlag van England (de rood met witte) voor hun huis hangen, en overal hangen vlaggetjes met de Union Jack, hoewel dat waarschijnlijk nog van het jubileum is. Misschien dat ik volgende week op school er nog wat over hoor, maar aangezien ik niet zo'n fan van voetbal ben weet ik niet meer dan dit :P